Przygotowanie sali konferencyjnej – o czym należy pamiętać?

Sala konferencyjna jest miejscem, w którym organizuje się różnorakie spotkania pracownicze, szkolenia, konferencje, sympozja, itp. To w niej odbywają się wszelkie spotkania biznesowe, od których zależy przyszłość firmy, dlatego warto zadbać o jej odpowiednie przygotowanie. Jedynie należycie zaaranżowana przestrzeń, odpowiednio dobrane dodatki i troska o najmniejszy szczegół sprawią, że Twoi goście będą czuć się komfortowo … Czytaj dalej Przygotowanie sali konferencyjnej – o czym należy pamiętać?

Niezbędne wyposażenie biurowe

Biuro pełni funkcję reprezentatywną firmy a także jest centrum dowodzenia całym przedsiębiorstwem. Dlatego, tak ważnym jest, by biuro było dobrze wyposażone. Wyposażenie musi być dobre jakościowo, a także komfortowe. Każde biuro ma także kilka sztandarowych produktów, które muszą się w nim znaleźć. Jaki sprzęt do biura jest niezbędny, aby pracownicy byli zadowoleni i wydajni, a … Czytaj dalej Niezbędne wyposażenie biurowe

Open space – co warto wiedzieć?

Open space czy tradycyjne zamknięte pomieszczenia? Jakie rozwiązanie sprawdzi się w lepiej w aranżacji biura. Punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia. To rozwiązanie ma swoje wady i zalety, które postaramy się omówić w dzisiejszym artykule. Zapraszamy do lektury… Pojęcie open space Otwarte przestrzenie biurowe to najkrótsza definicja Open space. Są to miejsca pracy zorganizowane w … Czytaj dalej Open space – co warto wiedzieć?