Akustyka w miejscu pracy — jak ją poprawić?

Jak powszechnie wiadomo, cisza sprzyja skupieniu. Dlatego dobiegające zatem zewsząd hałasy w pomieszczeniu biurowym mogą dość mocno dekoncentrować, a co za tym idzie obniżać komfort i efektywność pracy. Czy jednak urządzenia biurowe, głośne rozmowy, czy inne pochodzące z zewnątrz dźwięki są możliwe do wyciszenia? Czy osoby zarządzające biurem powinny znać wszelkie dopuszczalne normy w tym … Czytaj dalej Akustyka w miejscu pracy — jak ją poprawić?

Hot desk – gdzie i kiedy się sprawdza?

Era Covid-19 wymusiła na nas zmiany różnych zachowań i nawyków. Jedną z bardziej znaczących zmian było przejście z pracy stacjonarnej na pracę zdalną. Aby jednak nie odciąć całkowicie pracowników od biura, wiele firm postanowiło wprowadzić hybrydowy model pracy, który zakładał, że w tym samym dniu część pracowników pracuje z domu, a część w biurze. Tego … Czytaj dalej Hot desk – gdzie i kiedy się sprawdza?

Jak wynająć idealne biuro – praktyczne wskazówki

Wynajem biura to ważny etap w rozwoju każdej firmy. Od tego jaki wybór podejmiemy zależy bowiem nie tylko komfort pracy pracowników, lecz również wizerunek przedsiębiorstwa w oczach jego partnerów biznesowych. Decyzji jaki lokal wybierzemy nie należy więc podejmować pochopnie, a wręcz przeciwnie należy ją dobrze przemyśleć i uwzględnić szereg czynników. Poniżej znajdziesz listę rzeczy, na … Czytaj dalej Jak wynająć idealne biuro – praktyczne wskazówki